Перед тим як розпочати власний бізнес у сфері продажу палива на заправних станціях у Києві та Україні, слід дуже уважно вивчити весь перелік обладнання, яке для цього потрібно. Важливо не просто ознайомитися з усіма його типами, а й розуміти їх основні функції та призначення.
Будь-яка АЗС є єдиною системою з послідовно встановленим обладнанням, кожне з яких прямо чи опосередковано взаємодіє з паливом на певному етапі виходячи зі специфіки своєї конструкції. Умовно можна розділити ці прилади на три типи: основні, додаткові та допоміжні.
До основних належать конструкції, які виконують роботу з утримання та передачі палива споживачеві та поєднують у собі інші пристрої. Це паливосховище і паливороздавальна колонка.
Паливосховищем є спеціальний резервуар, в якому безпосередньо на території комплексу АЗС міститься пальне. Вони часто виконуються з міцної сталі, бувають одно- або двошаровими й розміщуються підземно або надземно. Стандартний обсяг такого бака – 50 кубічних метрів. Для вимірювання рівня палива в ньому використовується метрошток - металевий, найчастіше алюмінієвий профіль з нанесеними на нього поділами, який поміщається всередину резервуара.
ПРК є пристрій, що подає паливо кінцевому споживачеві. Вони бувають двох принципів роботи: всмоктувальні, з насосом і двигуном усередині колонки, і напірні, де пальне подається через занурювальний насос, поміщений у резервуар без допомоги двигуна. Крім того, сама колонка складається з цілої низки пристроїв:
- зворотний клапан;
- фільтр;
- газовідділювач;
- електромагнітний клапан подвійної дії;
- вимірника обсягу;
- різних зорових індикаторів (табло, дисплей);
- заправний пістолет;
- системи керування (контролер, пульт тощо).
Залежно від кількості палива, що реалізується, колонка може мати до десяти заправних шлангів з пістолетами й відпускати як один вид пального, так і різні (2-4 типу бензину різного октанового числа). Відрізняються паливороздавальні колонки та за потужністю роботи. Специфіка роботи АЗС передбачає середній обсяг бензину, що видається, приблизно 50 літрів у хвилину, але деякі з моделей можуть відпускати в рази більше палива, володіючи в цьому плані куди більшою продуктивністю і функціональністю.
Додаткові та допоміжні типи пристроїв
Додаткових пристроїв можна умовно віднести практично всі з перелічених вище. Без них буде неможливо нормальне функціонування всієї установки, і вони, як правило, є складовими ПРК.
- Фільтр.
Необхідний для запобігання попаданню в паливний бак сторонніх елементів, що могло б призвести до подальшої поломки транспортного засобу. Знаходиться він у газовідділювачі, або на кінці приймального клапана і його потрібно періодично змінювати.
- Газовідділювач.
Цим призначенням є відокремлення газів від пального, щоб запобігти утворенню піни.
- Заправний пістолет.
Пристрій, призначений для подачі палива та його зупинки. Сам по собі він складається з великої кількості елементів, таких як корпус, клапани та їх пружини, що обертається на кульці з'єднання, відсічки пружини.
До допоміжних елементів можна віднести прилади, без яких функціональність ПРК у принципі можлива. Вони виконують інформаційні та контролюючі завдання. Це лічильники обліку палива, додаткові крани, рукави тощо.
Для того, щоб відкрити хорошу автозаправну станцію в Києві чи будь-якому іншому місті України, потрібне якісне обладнання та його набір має бути максимально повним. Навіть з погляду споживача, привабливим виявиться той заправний комплекс, на якому використовується сучасна система з максимальною кількістю індикаторів та інформаційних показників. Тому не заощаджуйте на цьому устаткуванні та поставтеся до його встановлення максимально відповідально, а професіонали Vlasnaazs допоможуть вам у цьому.